Thursday, April 09, 2009

AIR KAIN MELIMPAH LAGI




Episod banjir bermula lagi, tetapi tidak mencapai tahap kritikal lagi. Ini kali ke 3 banjir tahun 2009 ini (9 april 2009), dan kali ini air naik paling tinggi iaitu sampai ke tangga rumah yang aku diami. Lebih kurang jam 2 pm air sudah naik disekitar rumah Mat dan Cg Jess. Padang bola seperti biasa, tiang gol sudah tidak kelihatan. Sekitar jam 230 aku Pat, dan Awi memulakan operasi mengangkut barang2 di Prasekolah, kerana air sudah mula melewati kawasan tersebut. Tak pernah aku mengalami keadaan seperti ini sepanjang aku bernafas di bumi Allah swt ini. Duduk di kawasan yang terdedah dengan banjir, agak menyedihkan juga tapi aku tetap bersyukur dengan pengalaman ini kerana aku percaya segala yang terjadi adalah yang terbaik untuk aku.



0 comments:

Post a Comment